måndag, juni 12, 2006

Pee by accident

Så, New Jersey, Middletown. Hur är vädret hos er nu i dagarna? Kommer du hem till Sverige snart? Vad gör du där borta? Arbete på bank? Det leder ju mig in på Tomas Von Brömsen "Jag har arbetat på bank i trettio år!" i vad den nu heter, filmen... fan minns. Stackars alla svenska bortglömda filmer.
Och Medelspads hälso-och sjukvårds-läsaren: Tack för att du har mig som(någonslags) favorit. Du är alltid välkommen.

Och du som sökte på "pinknödig kvinna" och hamnade hos mig genom ett gammalt inlägg:
Varför tänder du på kiss?
Jag är faktikt nyfiken på hur det grundas; alla fetischer. Som när människor vill att man ska kissa dem i munnen(har inte hänt mig faktiskt) eller de som vill bli bajsade på och som vill smeta in andras blod på kroppen för att tända(Nä, det har inte heller hänt mig men andra jag känner).
Jag kan förstå saker som att folk tänder på lack, läder och smärta och fan vet allt, även om jag själv inte gör det.
Jag kan förstå mycket av det jag hör om, men när det kommer till avföring rynkas mitt ansikte till en äckelskeptisk min. Trots detta är jag nyfiken. Det måste ju börja någonstans, något måste ju hända för att man ska ens komma på tanken att man vill bli kissad på. Var det genom en olyckhändelse?
Ramlade du ner i ett dasshål som barn och kom inte upp?

Människor upphör aldrig att förvåna. Det är nog bra, egentligen.

Föresten har jag en besökare som uppdaterar min blogg ungefär var tionde minut.
Det är inte jag som gör det. Det är inte D(gjorde han det skulle jag bli skraj).
Så, kära besökare: Erkänn att du är aningens besatt av mig och mina ord.
Erkänn att det retar dig att veta att jag har en till blogg där jag skriver en massa hemlisar.


I rest my case

2 Comments:

Blogger Gudinnan said...

"Ramlade du ner i ett dasshål som barn och kom inte upp?" *asg* Ja, man kan ju undra hur de först kom på tanken!


Och var tionde minut är att vara besatt (hear that, stalker?)

12 juni, 2006 23:17  
Blogger vandrarvild said...

haha, jamen, va fan, det kanske är en traumatisk upplevelse som leder itll nån slags lustkänsla, tänkte jag :) Det mänskliga sinnet funkar ju sådär bakvänt ibland.

13 juni, 2006 08:29  

Skicka en kommentar

<< Home