tisdag, juni 20, 2006

fanhelvetesjävlaskit

FAN FAN FAN.

Min gardinstång föll ner, och jag tänkte jag skulle sätta upp den(för att inte alla grannar ska se mig lulla runt här i trosor och linne) igen men så ser jag att hela fästet har släppt från väggen. Jag bor i värsta jävla fuskbygget. *muttrar högt och ilsket*
Nån har satt fast fästet med lim i ett hål i väggen, som för att täppa igen hålet av murbruk/vägg/whatever som inte längre finns där, och nu ligger fästet på mitt köksbord.

Jaja. Jag får fixa det när jag kommer hem.
Hur vette fan, men jag gissar på att jag satsar på mer fusklimmande...
Någon som har en trappstege att låna mig?

3 Comments:

Blogger Peter Madison said...

ja asså jag e ju vicevärd men de två stegar som ska finnas dräller nånstans, i nåns lgh..... Annars hade jag mejlat iväg en......!

20 juni, 2006 23:52  
Blogger vandrarvild said...

Åh, schysst! Kan du inte hitta den under dagen och maila den till min hemadress så kanske jag hinner fixa det innan jag drar till malmö? *haha*

I vanliga fall hade jag ju lätt ringt pappa så kunde han fixat det under dagen(under muttrande protester) men jag får ringa hyresvärden på måndag helt enkelt. Det kanske bara är bra att grannarna ser in i lägenheten när man inte ska vara hemma?

21 juni, 2006 07:42  
Anonymous Anonym said...

Hoppas du löste det.. :D mkt fint att läsa en massa skriver från dig. Varit bortrest några dagar :)

22 juni, 2006 22:39  

Skicka en kommentar

<< Home