söndag, maj 14, 2006

Vart är simpsonrepriserna?

Jag har kommit på världens grej!!!
Jag tänkte ta över kanal 5 snart, och låta den heta "T E V E S J U!" och ta bort alla program som människor tittar på, lägga in mer sport och annat skit, som t ex program om motorbåtar för att ytterligare göra mediebruset starkt patriarkaliskt, och dessutom göra en ganska ful logga som påminner starkt om loggon till ett visst siffernanknutet mobiltelefonbolag.

Sen, TA DAAAA, så kan jag göra reklam för en helt NY kanal som ingen vill titta på.
VÄRSTA GREJEN, haja!

3 Comments:

Blogger Fröken Smilla said...

Jag har tänkt preciiiis samma sak. Fasen, ZTV var ju asbra (oftast iaf) och spelade inte enbart mainstreamskit som MTV gör. Och så skiter dom sig själva i fejan. Tragiskt.

14 maj, 2006 18:53  
Blogger vandrarvild said...

Jag tycker det är rätt intressant när media skiter sig själv i nyllet. Men varför sa de att de skulle starta en NY kanal för? Fjantigt, och falsk marknadsföring, för jag trodde ju Z skulle få vara kvar.

14 maj, 2006 19:13  
Anonymous Anonym said...

Vad har motorbåtar med patriarkat att göra? En motorbåt kan inte förtrycka kvinnor, eller påstår du att alla som är intresserade av motorbåtar förtrycker kvinnor?
Jag gillar inte heller deras grabb-teve-image men det där förstod jag inte.

15 maj, 2006 09:02  

Skicka en kommentar

<< Home