fredag, maj 12, 2006

P.S [:Pee ass]

Jag beklagar att du inte fick nån träff på ditt "my ass fucked strapon blog", du i Nordrhein-westfalen, Dusseldorf, som sökte på det och hamnade hos mig.
Och du som sökte "en stor kuk via webcam i Örebro", bättre lycka på annan sajt! Samma sak för du som sökte på "vill visa kuken för en tjej".

Inte heller kan jag hjälpa den som ville ha bilder på Carola Häggkvists fötter eller den som letade efter nån kärleksdikt. Här finns ingen patetiskt kärlek. Här finns MISÄR och MAGKATARR! Så det så!

Så fjortisar; piss off.

Skoja bara, snälla stanna, snela snela fjårtissen!


P.S.förra veckan när jag googlade på de träffar statcounter skvallrade om så fanns de inte. Är inte det underligt? D.S

4 Comments:

Blogger SoulEvolver said...

Carola Häggkvists fötter?! ASGARV!

12 maj, 2006 19:08  
Blogger vandrarvild said...

Ja, jag vet!!! hur kul som helst!

12 maj, 2006 19:19  
Anonymous Anonym said...

Ingen som sökt på knula igen snela lena?
Kram Brandspruta

12 maj, 2006 21:05  
Blogger vandrarvild said...

nä, men om jag har med det i ett inlägg så kanske turen vänder? *haha* kram!

12 maj, 2006 21:43  

Skicka en kommentar

<< Home