lördag, maj 13, 2006

varför sitter det en fågel på din axel, och varför skiter den i mitt hår

Jag vet. Jag gnäller. Om hur trist det är utan D och hur lååångt det är dit, o s v.
Men jag är galet osocial nu känner jag, och den enda jag vill vara med är D, vem annars? Ingen annan duger.

Jag lekte med tanken att leta fram ett sånt där kort på en nalle som sitter och tittar bortåt horisonten, ett kort med texten "Varför är du så långt borta". Jag funderade på att lägga in det här i bloggen för att jag vet hur D skulle tycka det var såååå lamt och jag ville jäklas lite med honom, hehehe.
Ni vet, både han och jag kräks när saker blir sådär pluttenuttiga och rosenskimrande och hjärtformat och drypande klyshigt. Dessutom är det nästan för tacksamt att driva med det, så lätt att det inte ens är kul.

D, my love. Du får den här bilden istället.