söndag, maj 14, 2006

amatörhäxa nr 1?

Well, man är väl något av en amatörhäxa men man tvingas ju i alla fall lära sig av sina misstag ganska snabbt. När jag hade magkatarr igår igen(femte eller sjätte dagen i rad...) visualiserade jag hur jag omfamnades av en helande eld som brände bort det onda och fyllde mig med gult ljus. Jag visualiserade även en bubbla av ljus runt mig men fick två (ovanligt nog) och bad dessutom om att jag skulle få sluta frysa.

Och där är det samma sak som med affirmationerna: man måste vara noga med vad man ber om. Gör inga kryphål!
För idag, eftersom jag bad om helande eld, så är jag så varm att jag kokar. Varm varm varm. Jag hinkar i mig vatten men fortsätter vara varm.
Smart Lena... Jädra Amatör!
Nu får jag göra om allt igen. Och faaaan, så varmt det är.
Det är ungefär som när P bad om att fyllas med månens energi och inte kunde sova på en vecka. Samma slags misstag. Man måste ha balans, annars trillar man och slår sig.

Jaja, shit happens. Jag har i allafall inte ont i magen längre.Och det är jag tacksam för.


varm varm varm. Så jävla smart gjort...*suck*