torsdag, maj 18, 2006

hjärndöd självunderhållning så här på morgonen

Favoritplagg i garderoben just nu: Ingenting
Byter gärna garderob med: nästan vem som helst. Stina!
Trivs bäst i: Jeans
Bästa stiltipset: Ha en egen.
Beskriv min stil: egen
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart.
Sommar kommer jag gå klädd i: kläder
Men absolut inte i: knickers, guldskor, glitterlinne
Jag doftar just nu: varm morgon-Lena
Favoritmodellen just nu: eeeeeh...
Byxa eller kjol? Jeans
Så många skor har jag: Hm.. fem sex par kanske men jag ska nog slänga fyra av dem
Smink till vardags: mascara, typ fast om jag återgår till att vara blond kommer jag inte sminka mig alls
Festsminkning: fest? Smink? okej, jo, jag sminkar mig men, HAHAHA, jag vette fan vad allt heter. SMINK heter det.
Sminktips till allmänheten: köp saker som inte är djurtestade såklart
Om du fick ett plagg/ en väska/ ett par skor gratis, vad skulle du välja? Knähöga lila/röda converse vore fint. Eller ett par nya jeans. Eller.. jag skulle ta emot vilka kläder som helst tror jag.
Mig själv med tre ord: jag orkar inte (tre ord)
Jag tränar: på att sova så länge jag bara kan
Jag ville bli när jag var liten: författare