måndag, april 10, 2006

skåne, here I come

Åh, nu fick jag mail av finaste Crrly som säger att hon ska HIT till Ö-o nu till helgen och sen åka hem igen(alltså till SKÅNE) på annandagen....
Jag antar att hon mailar mig för att upplysa mig om att jag kan åka med henne och inte för att vara en Nelson(ungen i simpsons som säger sitt nasala HAHA! hela tiden) och göra långnäsa.

Nejdå. Jag får åka med ner till skåne på måndag.
Hoppas D inte är extremt upptagen nästa vecka. Annars får jag hänga lite på Crrly och Epithimia.
Eller så får jag väl gå vilse i en annan stad(Malmö) utan D, och se vart jag hamnar.


Hur jag ska komma hem?
Fan vet. Men det visste jag ju inte sist heller.
Nu ska jag börja tigga lite matpengar av pappa.

3 Comments:

Blogger crrly said...

Trodde du på mig...?? Na-na-na-na-na-naaa... ;p



Nädå. Fan, vad KUL det ska bli!!!! :D Och du, min darling vet minsann också hur man talka av öronen på folk så vi får nog ha en babbeltävling eller nåt... Du ska iaf inte vara orolig för hans skull!! :)

10 april, 2006 16:40  
Blogger vandrarvild said...

COOL! ska bli kul att träffa din darling med! Fast om jag känner mig själv rätt kan jag lika gärna somna fem minuter in i åkandet... Blir det jag och din bror i baksätet då? Hm... Han har ett fint namn i alla fall.

10 april, 2006 19:45  
Blogger vandrarvild said...

Sniff: om man kan ta sig in på en avstängd toa vore det ju fint men då måste man ju räkna med att den är avstängd av en anledning...*eeeew*
Men du kan få komma och hämta mig om du vill! *haha*

15 april, 2006 01:01  

Skicka en kommentar

<< Home