måndag, april 10, 2006

resa

Jag kan ju lika gärna skriva det HÄR:

Det är möjligtvis inte någon som ska åka från Örebro eller har vägarna förbi Örebro på sin resa neråt Gbg eller malmö nu nästa vecka? Eller som ska åka från någon stad i närheten?



Jag märker att när jag är fast här i staden börjar jag hata den mer och mer.
För att jag inte har ett val.
D har rätt: jag behöver komma iväg lite, lämna stan minst en gång i månaden, se mig omkring. Dock verkar han tro att min instängdhet är frivillig. Det stämmer inte.

7 Comments:

Blogger Fröken K said...

det är alltid spännande att öppna ögonen för en ny stad. jag har kanske flyttat alltför mycket, men man får uppleva så mycket mer. jag kanske är lättroad...

10 april, 2006 09:11  
Blogger M said...

jag har en pappa som kör lastbil..
Om du vill kan ja kolla om han vet nån. Eller om han vet nå företag som kör på Örebro - Gbg som man kan åka med. Det brukar va sånt som alltid går att lösa..
Dock e det ju inte säkert att han vet. Men det skadar ju inte.

Om du vill.

10 april, 2006 12:23  
Blogger vandrarvild said...

Gretz: vore ju skitbra om du kunde kolla det :) Om du kan kolla mellan örebro och malmö på en gång så vore det ju ännu bättre :) *pushing my luck lite här men...* Tack :)

10 april, 2006 14:26  
Blogger crrly said...

Vad FASEN!!!!!!!!!! Vi ska ju till Ö-o på söndag, hahahaha. Shit, är jag totalt blåst eller?!!

Mejlar dig!

PUSS.

10 april, 2006 14:35  
Blogger crrly said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

10 april, 2006 14:35  
Anonymous Anonym said...

Sorry! Jag ska eventuellt till Kumla, som längst... :( Hoppas det löser sig med crrly eller lastbil! *ger dig en lyckospark*

10 april, 2006 15:13  
Blogger vandrarvild said...

CRRLY: lovely, det där kan bli hur kul som helst! tack

Sofia: Wooow. KUMLA liksom, haha. Där ska jag vara på lördag. :) Närkes metropol. Inte. Tänkte vara framåttänkande och köpa godis till mitt eget påskägg redan nu men kom på att jag alla gånger kommer käka upp det under veckan, haha, så jag väntar nog tills kanske torsdag.

10 april, 2006 15:31  

Skicka en kommentar

<< Home