torsdag, mars 23, 2006

det var bättre förr

När jag var yngre hade jag en bild av att min pojkvän skulle vara någon som kunde sjunga "hon är så söt" med bo kaspers orkester för mig och betala mina biobiljetter.

Numera är mina krav mer åt att han inte ska lukta konstigt och säga saker som "Lilla gumman" i nedlåtande ton och vara en berrig idiotjävel som tycker jakt är ett finfint sätt att underhålla sig på och listan kan fortsätta hur länge som helst

Det var enklare förr, när man var ung, naiv och sådär charmigt bortkollrad.





(och nej, det är givetvis ingen hint mot D. Han luktar finfint och är totalt icke-berrig och bara bäst på alla sätt)

4 Comments:

Blogger Peter Madison said...

Ujj....var tvungen å kolla när "hon är så söt" kom ut på skiva...1994!!!! Faan vad tiden går.... Jag hade en major crush i en tjej då som gick rakt åt.... Men en bra låt är det. Fortfarande.

23 mars, 2006 20:27  
Blogger Gudinnan said...

Haha! Preciiiiiis så var det! Japp, jag har den skivan hemma....och kriterierna ändrades också

23 mars, 2006 20:35  
Blogger Vilse said...

Listan över alla kriterier kan göras hur lång som helst, och ju fler relationer man har desto längre blir den.

Frågan är när och om det vänder och man istället börjar ta bort alla inten och måsten igen. Vilken ålder, promillehalt eller stadie av desperation krävs..?

Ooops, obehaglig tanke..

23 mars, 2006 22:51  
Blogger vandrarvild said...

levande: Men det är ju ändå rätt bra att man är medveten om vad man letar efter. Och jag har skrivit det förr: affirmationer. Det är det som gäller. Skippa negationerna och se till att täcka så många kryphål du bara kan. :)

23 mars, 2006 23:38  

Skicka en kommentar

<< Home