torsdag, mars 23, 2006

tvärflöjt

Eeeh. okej, är det nån som är insatt i det här?
Nån med kids i musikskoleålder som vet var priserna ligger på?

Jag har nämligen en tvärflöjt som jag tänkte sälja och på nätet verkar de kunna ta precis hur mycket som helst för en sådana. Min råkar vara i extremt gott skick dessutom. Så hur mkt kan jag begära utan att skämmas?

MEN samtidigt är jag så misstänksam att jag tror alla kommer lura mig på några tusen *hahaha*
Så nu måste jag börja i nån ände på det hela.




*hehe* Jag funderade på att ha "Tjoflöjt" som rubrik
men det var alldeles för mycket, t o m för mig...

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

http://www.tradera.com/search/imp.aspx?search=tv%e4rfl%f6jt&catid=&county=0&l_desc=

23 mars, 2006 19:23  
Anonymous Anonym said...

Nytt förslag till rubrik:
"Brukar du flöjta? se hit!"

24 mars, 2006 13:40  
Blogger Ellinor said...

Gamla skolflöjter (exv. Yamaha 311S, 311S2) brukar man kunna få c:a 2500 kronor för om den är någonstans mellan 5-10 år gammal (kanske lite mer om den är nyare). Bra att skriva ut i annonsen är, förutom märke, etc, är hur länge sedan det var du använde den och hur länge den användes, så får man som köpare en uppfattning om slitaget).

02 april, 2006 16:54  

Skicka en kommentar

<< Home