onsdag, mars 22, 2006

ny bloggadress, ifall att den här bloggen crashar

Nu säger jag ju inte att allt kommer att gå åt helvete. Inte alls.
Jag tror säkert att blogspot kan skärpa sig och börja funka som det ska.

MEN!
Jag har för säkerhets skull startat en ny blogg på blogsome.com. under samma namn.
Adressen dit är alltså http://vandrarvild.blogsome.com

Med detta är alltså inte sagt att jag lägger ner den här bloggen.

Men om det fortsätter strula såhär som det gjort de senaste veckorna så kommer jag nog skriva där istället. Så det kan vara värt att kolla in den sidan med.

In case of emergency och skrivarklåda.

Men alltså: blogsome är ju skitdryg att sätta sig in i. Sidorna är snyggare på flera sätt
men fan så krångligt för en människa som bara vill skriva av sig och skiter i en massa finesser.

Så tills vidare är jag lite blogspot-kär ändå. För att jag har elva månaders inlägg här, och sidan ändå är lite... hemma.
Home, fukking strulande home, dock.


På återseende
/L