måndag, februari 27, 2006

evil vovve

Nu är vovven här igen. Jag misstänker att han förstod mig när jag sa att han skulle få mat när jag ätit klart mn frukost för nu skäller han på mig för att jag ska äta klart och jag hoppar till som fan varje gång.
Evil vovve. Lättskrämd Lena.

Jag har ont i örat idag. Jag har fan aldrig ont i öronen och det hugger till ibland sådär att jag stelnar till och tänker AJ FAAAN!
På promenaden (som ska påbörjas inom en halvtimme ungefär) ska jag ha min inkamössa, med öronlappar. Det är nästan synd att det här inte är ryssland, för då hade jag knutit en halsduk runt skallen med, ovanpå den.
Ska det vara så ska det vara ordentligt.



Föresten är Melodifestivalen en PINSAM tillställning.
Jag såg de sista minutrarna i lördags och jag skäms mig klädsamt tomatröd (matchar min filt i fåtöljen f ö) och
suckar och vrider mig och tänker WHY, OH WHYYYY? måste allt vara så in i helvetes glammigt och tillgjort?