söndag, februari 26, 2006

Beredda?

Är ni beredda nu då?
D kallar det för "Tidernas match" vilket jag givetvis måste driva med.
Bara för det så funderar jag på att inte kolla på matchen mellan Sverige - Finland alls.

Skoja bara! Klart jag kommer kolla!


D och jag har en teori om att kunna lura Murphy om vi tänker finskt hela tiden under matchen.
För då luras han och Sverige vinner. Smart va?!
D och jag skulle kunna utföra storverk med alla våra vettigheter.... *hahaha*


Förlorar Sverige den här matchen måste jag ringa och trösta D för att han inte ska bli självmordsbenägen.
Men vi kanske kan begå kollektivt självmord allihopa?

3 Comments:

Blogger vandrarvild said...

Närå, vi vann och överlever därför.

26 februari, 2006 16:19  
Anonymous Anonym said...

Eftersom jag inte tittar eller är intresserad så blir jag väl den enda överlevande? Låter ödsligt.

26 februari, 2006 16:20  
Blogger anna said...

de vann ju, så det fungerade alldeles säkert

26 februari, 2006 19:18  

Skicka en kommentar

<< Home