lördag, januari 21, 2006

olive

Jag gör bara reklam när jag verkligen gillar en produkt:;
Håll i er: this is it!
The Body Shops 'Olive Body butter'.
Aningens skum lukt men jag vande mig rätt snabbt.
Nu har jag använt den sen julafton och min hud är nu så mjuk att jag inte kan låta bli att sitta och stryka på mig själv. Seriöst! Jag har rätt torr hud annars men nu är jag lena Lena med mjukast hud i världen och jag lär ju lägga 190 kr på en ny burk när den här är slut för jag är lite förälskad.
Body shop, nu har ni fått en ny trogen (om än aningens pank) kund.

2 Comments:

Blogger crrly said...

Lena Lena, vad gulligt! :D

23 januari, 2006 20:04  
Blogger vandrarvild said...

vad? att jag sitter och klappar mig själv på benen eller armarna för att känna hur mjuk jag är? :)

25 januari, 2006 14:06  

Skicka en kommentar

<< Home