tisdag, oktober 18, 2005

wow. ibland när jag ber folk om musik (jag vägrar konsekvent att ladda hem själv) är det för att jag hört en låt och tänkt att "Det där kanske jag skulle gilla, jag vill testa mer" och ibland träffar man rätt. Som fan.
Dagens Lena-fynd är My Chemical Romance.
Very najs.
Sen ska jag lyssna på nån David Sandström som jag inte har koll på vad det är för typ av musik ens.
Kaizers orchestra vet jag redan att jag gillar; halvgalet= uppskattat. Dessutom är danska ett av mina favoritspråk (nejnej, inte enbart p g a Mads Mikkelsen och Viggo Mortensen, jag lovar *harklar sig obekymrat och stirrar lite upp i taket*)

nu ska jag äta en frukost som inte finns. Undrar om hårdmacka med hummus är gott. Med tomat på kanske.
Undrar vad mer jag vill äta. Nyponsoppa. Mamma tyckte jag skulle börja med fil på morgonen, men jag vet inte om jag vill äta nått som luktar fjärt.

5 Comments:

Blogger crrly said...

Knäcke med hummus = mmmmmmmm!!! Särskilt med tomat. Och citronpeppar!

18 oktober, 2005 12:02  
Blogger K said...

men hörru! my chemical romance?! jag laddade ner skivan häromdagen för att det var en snygg video tll "helena" (eller nått liknande) men jag stod liksom inte ut.

jag har redan börjat fundera ut en bland-cd åt dig.

och vem i mitt band är nice? ;)

18 oktober, 2005 12:04  
Blogger vandrarvild said...

Crrly: jag hann inte testa, men det låter gott som fan. Istället åkte jag till sofia och hon gav mig två mackor, det blev en slags frukost.

Epit: Jamen, det var ju 'Helena'låten som jag föll för. Fast videon minns jag inte, men det var alldeles lagom skränigt för mig, så vad var det du inte står ut med?
jamen, han med långt hår är ju najs... Hur låter NI då, föresten?

18 oktober, 2005 16:42  
Blogger K said...

du får gå in på vår hemsida :)
www.shadowcult.com
och ladda ner vår demo. jag säger det nu... så jag slipper svara på det sen. JA det är JAG som sjunger/skriker hela tiden :D

18 oktober, 2005 17:10  
Blogger Silverfisken said...

david sandström är jävligt bra. Så.

21 oktober, 2005 06:05  

Skicka en kommentar

<< Home