lördag, augusti 20, 2005

spindel

Jag trodde jag hade kommit överens med gudskraften/vad det nu är att jag INTE VILL VETA NÄR JAG HAR SPINDLAR INOMHUS men nu fick jag se en på min gardin i köket och kommer inte våga röra gardinen eller sitta på den platsen på lääääänge, även om spindeln försvunnit. Ja, det kommer säkert ta över en vecka innan jag vill dit igen, stackars mina blommor, de får inget vatten alls då.
Jag trodde jag var överens med henne/vad det nu är att det är okej att ha en spindel inne men då vill jag inte VETA OM DET.

fan, hoppade tillbaka två meter, ryser fortfarande och tappade matlusten helt nu. Jävla white trash-insekter....

1 Comments:

Blogger crrly said...

Hej älskling. Har du samma spindelfobi som jag??? KRAM.

20 augusti, 2005 20:13  

Skicka en kommentar

<< Home