torsdag, juni 07, 2007

korkad jävla snilleblixt

Är det bara jag som stör mig offantligt på det här nya bloggersättet att spara inlägg. Så att så snart man skrivit på ett inlägg i mer än fem sekunder måste man posta det för att få error och ett nytt lösenord. Så jävla korkat, kunde man ställa in tidsintervallen själv hade jag ju kunnat ha den på 20 minuter eller nått men nu blinkar sparadrutan till av sig själv när man skrivit i bara några sekunder.

min andra bloog ter sig mer och mer lockande. Det här sparandet är en snilleblixt av blogger, men en korkad sådan.

2 Comments:

Blogger KuriÅsa said...

Jag har inte märkt av det där alls. Whatt you talking abot?

07 juni, 2007 16:04  
Blogger Rim said...

Inte jag heller... something is the wrong!

08 juni, 2007 01:17  

Skicka en kommentar

<< Home