fredag, december 29, 2006

Som jag sa: Jag var övertygad om att mina föräldrar skulle gilla D, och av deras beteende att döma så älskade de honom(vi fick låna bilen utan problem, de trugade på honom en massa mat och det fanns alltid kaffe när vi vaknade för de fattade snabbt att D behöver kaffe för att bli talför på morgonen o s v). Men jag ska kolla med syrran ändå, och se om de sagt något om honom till henne

sen fick jag 500 pix i presentkort på Indiska(hittade nada idag, bara för att jag KAN handla där) och PYJAMASBYXOR i flanell. Min jul är räddad i å med de byxorna. Sen fick jag raggsockor och en massa andra småsaker. Jag klagar inte det minsta. Muggarna jag fick av systrerdottern är de enda jag använder nu för de är i perfekt storlek. Och hon gillade dagboken jag köpte henne med. Hepp!
Syrran behöver lite litterär bildning så jag köpte henne de två första Johan Ayvind Lindkvist-böckerna plus nån kärlekshistoria som jag tror hon brukar gilla.

äh, faaaaan, jag är skitsen nu, herrå!