måndag, oktober 16, 2006

identitet

Min identitet är tillbaka*.
Imorrn ska vi till Köpenhamn**.



*Jag har varit utan giltigt id-kort i två år. Det har funkat sådär men så nu har jag ett nytt vars foto jag ska dras med till 2011. Det känns som lång tid. Väldigt lång.
** Jag har inte vågat åka dit eftersom jag är paranoid, och skulle de vilja kolla vem jag är så kan jag ju inte styrka det. Som sagt, jag har varit nojjig om det där. D har sagt att ingen kommer bry sig men det var ändå han som sa att de ibland kollar på tåget, så va fan, ska han skrämma upp mig borde han väl inte gnälla när jag inte vill åka av just den anledningen? Killar....

1 Comments:

Blogger Peter Madison said...

Hehe...det där var ju tokroligt ju:) Var det inte en av poängerna med att gå med i EU så vi som bor i detta fiiiina område kan åka kors å tvärs lite som vi vill....?!

16 oktober, 2006 19:15  

Skicka en kommentar

<< Home