söndag, augusti 13, 2006

Knark, del 3

Snela snela, skriv inget roligt i era bloggar idag. Jag får hosta när jag skrattar(ty halsen bråkar med mig big time och jag går runt och låter som en katt med hårboll på väg upp).
Jag läste just ett roligt uttryck hos Hittegodsexpeditionen när hon äntligen insett the power of O.C-knarket.
Och dear J, du har rätt. Marissa ÄR rätt sinnesslö och har förmodligen inte alla blåbär i samma buske... Skådespelartalangen där är det väl sådär med, dessutom.
Själv föredrar jag Seth och Summer. De är roliga. Men aj, vilket knark den serien är.

Som jag sagt tidigare. KNARK är ett roligt ord. Nyttja det i tid och otid.
Nu ska jag tvinga min hals att knarka mer te.


vaya con dios

3 Comments:

Blogger Fröken Smilla said...

Haha, just det! Eller som sångerskan Cerys Matthews (från mitt gamla favvoband Catatonia) sa på tal om Verves gamla dänga "The drugs don't work":
- Well Richard (sångaren i Verve), the drugs DO work, if you shove them up your nose instead of your arse...

Det där blev lite krångligt, men det är ett roligt citat. Krya på halsen!

13 augusti, 2006 22:29  
Blogger vandrarvild said...

haha, kul juh! :)

14 augusti, 2006 09:00  
Anonymous Anonym said...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. »

23 april, 2007 23:24  

Skicka en kommentar

<< Home