måndag, augusti 07, 2006

EM

Sportkräk på tevehelvetet. EM i friidrott. Nu vet jag ju att jag kommer att titta på det bara för att det sänds och jag kommer sitta där hemma och vilja ha lite sällskap. Jag är en TV-pensionär.
D kommer in och läser över axeln "Vi måste inte titta på det" men jag är fast, nu ska här kastas kula och springas och lyssnas på allas konstiga ljud när de tar i. Det är inte spännande. Men det är vad som visas på teve så jag tittar. Om några dagar kommer jag kunna namnen på de som vunnit, veta saker som sagts på teve. Om sport. Pinsamt av mig.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Haha, det är väl inte så pinsamt? :)

07 augusti, 2006 11:23  
Blogger deusexmach said...

"Vandrar Vilds EM-och BloodrayneBlogg " kommer snart.
Håll ögonen öppna

07 augusti, 2006 11:34  
Anonymous Anonym said...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! Topamax and migraines Cisco telephone script training do-it-yourself home buying Truck rental in bainbridge ga georgia

07 mars, 2007 01:39  

Skicka en kommentar

<< Home