tisdag, juli 18, 2006

störd

Jag är fan irriterad nu. På SJ. På en sådan enkel grej att det numera är två byten ner till Malmö mot den enda det var förrut. Och att man kommer in typ 15.19 och det anslutande tåget går 15.20. Inte för att jag kommer vara den enda som ska byta tåg, och de kommer ju säkert vänta, men va faaaaaan, jag blir stressad redan nu.

och jag vill ha cash, bokar jag biljett nu får jag resa första klass för 440 pix.
500kronorssedeln, var är du?


sen är jag irriterad på maud med, för att hon är så jävla kinkig på en del saker som verkligen inte spelar nån jävla fukking roll. dessutom tror jag hennes dotter är flata men det har ju inte med saken att göra nu.

snart ska jag hem och panikvädra innan Helena kommer. Jag vill härifrån. jävla idiotmänniskor, jävla tjafs, kuk helvete balle fitta anusrövballe.

2 Comments:

Blogger Peter Madison said...

Ujj...lovely vokabulär!!! Antingen är det jävligt varmt i Örebro eller så håller du på å längtar ihjäl dig....!

18 juli, 2006 16:53  
Blogger vandrarvild said...

"Oh, behave!" trodde jag nästan du skulle säga, haha. NÄ, jag jobbar med en människa som emellanåt är en riktig KÄRRING som kunde göra saker själv när det inte duger. Så jag låtsades inte om det tills hon påpekade, haha. kärring kärring kärring kärring.

men annars är allt bra. ska bara höja blodsockret ytterligare och ignorera mitt extrema sug efter glass.

18 juli, 2006 17:47  

Skicka en kommentar

<< Home