torsdag, juli 06, 2006

Kvinnor har två... que???

TV4 dubbelmoral borde ju inte förvåna någon vid det här laget.
Men jag vet att jag hellre ser en strimma (omdebatterad) hud på Tones mage varje dag i resten av mitt liv än Anders Nylund i badbrallor någonsin igen *ryser* .
Och TVÅ könsorgan? Well, dear Anders, det är trevligt att du delar med dig av läsarna om ditt sexliv och uppenbart förekommande pattknullande men snälla, TO MUCH INFORMATION!!!!!!
Ids jag ens nämna könuppdelningen på badandet? "Tjejer går i försiktigt..." o s v
*djup suck*

Och Aftonbladet.... Vad ska man egentligen säga?
Jag vill skaffa ett utedass bara för att kunna torka arslet med deras pappersutgåva.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

En bunt tidningar, en skvätt bensin och en tändsticka går ju också...

06 juli, 2006 21:00  
Blogger vandrarvild said...

aaah, givetvis. Pyroman-style. Fast är det fullt så tillfredställande då?

07 juli, 2006 12:15  
Anonymous Anonym said...

Nja, jag tror inte det. Din idé verkar skojigare, i alla fall effektfullare!

07 juli, 2006 17:15  

Skicka en kommentar

<< Home