onsdag, juli 19, 2006

Hint

Jag älskar bloggkommentarer.
Fullkomligen älskar dem....

*hehe*

7 Comments:

Blogger Kaptenen said...

Raggar du nu igen??

19 juli, 2006 11:33  
Blogger vandrarvild said...

jajamänsan! det här är bloggraggning på hög nivå, jag kör alla fula knep jag kan, men kan inte Du, Åh store raggningsknepsmästare lära mig ytterligare några trick!?!

19 juli, 2006 12:12  
Anonymous Anonym said...

Okej, jag hörsammar din diskreta begäran. Varsågod, här får du en bloggkommentar från en som bara smygläst här förut men inte kommenterat :)

19 juli, 2006 12:24  
Blogger vandrarvild said...

Ediets: Va falls! smygläst och inte kommenterat!BAH!
Närå, kul att du ger dig till känna efter min, som du kallade det, diskreta begäran... :)

19 juli, 2006 13:15  
Blogger Unknown said...

Klart baby ska ha en bloggkommentar.
Återknyt bekantskapen med barndomen lite om du har tråkigt.
http://www.donaldduckcomics.com/

19 juli, 2006 13:35  
Blogger Unknown said...

Kanske vill lära dig ett nytt språk?
http://www.student.lu.se/~Cie89blg/ordlista.htm

19 juli, 2006 13:59  
Blogger vandrarvild said...

Deus: Tack darling, nu kan jag läsa kallemedbrallan i några timmar! Ett nytt språk? sure thing love, jag kollar den länken med :)

Sökaren: Vassego, du är alltid välkommen tillbaka!
Och jo, en smula rastlös är jag allt idag, det liksom pirrar och rycker i hela kroppen så pass att jag snart hittar på ett fejkärende så att jag slipper sitta still.
Och ja, jag lärde mig lite igår, fast inte geografi utan mer om historia, ska läsa om rosornas krig snart, kanske redan nu. Fast först blir det nog kalle-serier som Deus just gav mig länken till :)

19 juli, 2006 14:03  

Skicka en kommentar

<< Home