lördag, juli 01, 2006

Comments

Varför står det inte på mailkommentarerna(alltså, mailen jag får om nya kommentarer. Crrly leder lätt kommentarligan föresten.) vilket inlägg folk kommenterar? Så att man fattar när man läser någons "hahaha!" eller"Jag håller med!".
Annars måste man ju ändå scrolla tillbaka till gamla inlägg och kolla alla, om någon skrivit på dem.
Dumt. För orkar man göra det?
För ett tag sen var det nån som kommenterade att de också gillar vargar, och det är ju bra, men vilket inlägg de kommenterade vette fan, det handlar ju om femton månaders skrivande. Sen kan man ju inte klicka på länknamnet via mailen, så jag hittade ju aldrig till den personens blogg heller.


PÅ tal om detta: Jag är något av en felsökare, har jag märkt. Borde jobba med att hyras in för att förbättra service och sidor på nätet och vara innovatör. En vardagsbetraktare. I alla fall tills jag blir cynisk och blaserad.