fredag, juni 30, 2006

uppfukkat

Jag är så jäkla rastlös, trött och sitter hela tiden och sträcker på mig, förmodligen för att jag sitter helt jävla uppfukkat. Dessutom har jag börjat få ont i min andra handled idag. Lovande. Imorrn ska jag lösa ut inflammationsmedusinen(okejokej, det stavas medicin men hur kul är det då.), köpa nytt grönt te, ligga i solen och inte sitta vid datorn alls.

Jag hade planerat att sova, ta promenader och sova i helgen med men jag tror inte det blir så. Istället misstänker jag att jag måste rena någons hem från diverse underligheter: Saker som flyttar sig, ljud av steg och tunga saker som dras över golvet, och en stark lukt av snus i tomma luften, m m. Hur som helst så ska det bli intressant om det verkligen är något.




gaaah, jag är så jäkla trött

2 Comments:

Blogger Vilse said...

Hoppas medicinen hjälper och du blir bättre snart. Njut av solen och lycka till med reningen..! =)

01 juli, 2006 00:05  
Anonymous Anonym said...

http://ftw.generation.no/?n=469
Såg den här bilden och tänkte direkt på dig av nån anledning ;) (fejk, men iaf)

01 juli, 2006 18:14  

Skicka en kommentar

<< Home