onsdag, april 05, 2006

lullull

...men hur fan blev klockan TVÅ helt plötsligt? Jag skulle ju sovit vid halv ETT.
Jävla Crrly, vara hemma sjuk och online. Tyckte hon kunde komma förbi och hämta mig, jag ska med dem till malmö imorrn så hon måste ha tio timmars försprång och startar väl ungefär nu för att vi ska hinna ner igen. Vi ska lalla runt på möllan lite. Låter som en plan. Synd att den inte är på riktigt.

Spånade på manus med D idag. Kom på fler saker nu men nu kan jag ju inte smsa honom, han sover nog. men AJ så bra det där kan bli kom jag på.
Jag är en utmärkt författare. Inbillar jag mig. I alla fall är jag det när jag får snilleblixtar. Sen ska jag skriva vampyrnovellen imorrn igen, hittar den fan inte, jag lullar ju bort papper hela tiden, fan vet vart de hamnar.

Det finns ett parallelluniversum för borttappade saker.

Där ligger min delfininfattade ametist som jag efter fem år fortfarande saknar, mina betyg och intyg och en helvetes massa papper och miljoner hårsnoddar.
Där skulle inte jag vilja hamna. Värsta Lovecraft-miljön. (Och ni vet om att Cthulhu inte är på riktigt va?)


äh, sova kanske vore skönt

2 Comments:

Blogger crrly said...

Sorry luv. :-*

06 april, 2006 17:32  
Blogger vandrarvild said...

men det är ju inte ditt fel, det är ju snarare din förtjänst för det var ju ändå KUL att vara vaken och prata med dig :)

07 april, 2006 20:15  

Skicka en kommentar

<< Home