söndag, april 30, 2006

admirabelt

Jag har en 'beundrare' på mitt sommarjobb(där jag ska börja igen om några veckor) som ringt när jag inte varit hemma och som frågat syrran om mig o s v.
Jag har hållt D uppdaterad om det och nu när jag berättade om min halv-ångest inför att börja sommarjobba snart igen så drogs det hela upp: Jag kommer prata med den här killen flera gånger om dagen i några veckor och D skämtade om det hela, driver med killen i fråga med, driver med allt jag har berättat om honom(det lilla jag nu vet).

Och jag vet inte om jag tycker det är tillåtet att tycka det är ganska kul. Inte för att jag har två beundrare eller att D leker svartsjuk utan för att det faktiskt ÄR roliga saker D säger.
Killen i fråga är snäll som fan och förtjänar det inte men jag är ju inte intresserad av honom alls.

Men jag tror inte att D behöver komma upp och kissa in sitt revir, som han funderade på.
Även om bilden av det i mitt huvud är jäkligt rolig.