lördag, mars 18, 2006

strul igen....

Jaha, Överraskande nog börjar bloggen strula igen....
Vi får väl se när jag kommer in här igen då.
Måste jag stå ut med det här bara för att det är gratis?

Mamma ringde och erkände nästan att hon var på väg in hit i måndags för att hon ville kolla vem D är.
"Gick det bra då? Jag menar...." och upproriska Lena vill genast komma med en massa sexantydningar
"Jadå, mamma, allt funkade som det skulle, hähähä och .....".
Jag tvekade faktiskt ett tag innan jag svarade för jag tänkte jag skulle börja skratta
men jag klarade mig.

fan, nu stänger stan om en timme. Okej, okej, jag ska väl gå ut då.
Men jag gillar inte människor idag känner jag. Och jag minns inte vad jag drömde, det är nästan lite trist.

Föresten hade H drömt mardrömmar hon med. Nu är vi fyra som drömt mardrömmar samma nätter.
Märkligt roande det där.
Och den där ur-ondskan som jag drömde om, den namnlösa, den ligger någonstans i bakgrunden av Lena-jaget som en påminnelse. Jag vet inte varför den dröjer kvar. Jag dödade den ju.