torsdag, mars 16, 2006

blindo

Min blogg syns inte. Underhållsarbete, tydligen
(Är det inte lite väl ofta just MIN blogg ska fixas, alla andras funkar juh!).
Jag skriver i blindo och har därför inte skrivit alls.
Givetvis har jag haft tusen saker att skriva om. Givetvis har jag glömt bort allt det nu.
Men tack D för att du jonglerade med mina äpplen. Jag har köpt nya nu...
Och tack vampyrnovellen för att du plötsligt visade sig bli en mindre bok och skapar en smula panik hos mig.
Tack biblioteket för att mitt bord blev ledigt så att min inspiration kunde kicka in rejält (alltid samma plats. Jag borde tvinga dem att reservera den till mig. Döpa den till "Lenas kreativa knytpunkt" och sätta lite mer stoppning i stolen)och jag kom igång med en ny karriärsaffirmation.

och tack tillfälligheterna och synkroniciteten och humorn.