torsdag, mars 02, 2006

räknat

Nu har jag snokat på statcounter igen och det är lite roande att det är några fler läsare från Malmö numera... 4 av dem går genom Ds blogg dessutom. Varje dag. Ibland flera ggr om dagen.
Dessutom är det nån från Malmö som varit inne på min sida 64 ggr på ganska kort tid.
Vilket intressant liv jag måste ha.
Eller är det bara just den besökarens liv som är tråkigt? *haha*
Välkommen är du ändå, givetvis

Dessutom är jag lite stolt över att nästan varannan besökare använder Firefox.
Mer sånt!

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det där låter som jag.. har aptråkigt på jobbet och reloadar ett tiotal bloggar och tjugo snackeforum, i desperat jakt efter något att engagera sig i.

T

02 mars, 2006 18:52  
Anonymous Anonym said...

I really think you need to do something with your life girl.

03 mars, 2006 12:07  
Blogger vandrarvild said...

T: Oj, har du SÅ tråkigt på jobbet! då måste jag börja prata mer med dig på msn om dagarna då; jag kan säkert provocera fram något som du kan störa dig på, hahaha.

Matte: För att jag kollar in statcounter och vilka som läser min blogg?

03 mars, 2006 12:38  
Blogger anna said...

jag är här med...men inte så många gånger om dagen....några stycken dock. men jag är ju inte från malmö!

03 mars, 2006 13:11  
Blogger vandrarvild said...

Anna: ah, tack. Har inte sett helsingborg i nån av adresserna som står bland besökarna så det hade jag ingen aning om. Men tack :)

03 mars, 2006 14:25  

Skicka en kommentar

<< Home