onsdag, mars 01, 2006

Du

Darling-D och jag pratar lite snabbt om karma men han får mig helt ur balans när han säger:
"tror inte på karma dock eller, jag har levt så länge men jag ser inte att det skulle vara så
fast jag kanske råkar ut för saker som är så mycket underbarare än vad alla andra någonsin får uppleva, som du till exempel"

Vad svarar man på det?




Då dagen var slut och tystnaden vilade över världen kom du till mig, gående genom skymningen.
O, du som släcker mitt hjärtas lågor, som stillar dess febertörst och botar dess obotliga sjukdom.
I längtan formar sig strandens otaliga sandkorn till vågor under det omätliga havets böljslag.

Gunnar Ekelöf

3 Comments:

Blogger Fröken K said...

åh. så romantiskt. vad svarade du på det? :P

02 mars, 2006 10:52  
Blogger vandrarvild said...

jsg skrev typ att jag blev jätteglad men inte visste vad jag skulle svara.*haha* Sen skrev jag det här blogginlägget och då blev HAN glad, igen. :)

02 mars, 2006 12:01  
Blogger Fröken K said...

så glad jag blir att alla är glada.

02 mars, 2006 14:44  

Skicka en kommentar

<< Home