lördag, mars 25, 2006

Förlåt

Person 1.
Förlåt att jag inte ringer eller svarar på dina mess
men jag vet faktiskt inte vad jag ska säga till dig längre

Person 2.
Förlåt att jag inte hör av mig till dig fastän jag vet att du har det tungt nu
men jag är rädd att jag faktiskt inte har något positivt att komma med, något som får dig att känna att saker faktiskt löser sig i slutänden.

Person 3.
Förlåt att jag säger "Klart att vi ska ses igen" men inte ringer
men jag vill faktiskt inte träffa dig igen.

Person 4
Förlåt att du alltid hinner ringa innan jag ens tänkt tanken på att ringa dig.

Personerna 5 -10
Förlåt att jag inte ringer eller skriver eller svarar
men jag har som sagt inte vidare roliga saker att tillföra just nu.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Om jag är person 2: var inte orolig för det. Det är ju inte första gången jag är i ett depressionsskov, så jag vet att allt vänder till slut. Jag har inte blivit så dålig så att jag har förlorat hoppet.

Och det är inte din uppgift att ge mig hopp, även om det är en fin och vacker tanke att VILJA göra det! :)

Om jag är en av personerna 5-10: Jag tror att både du och jag finns här för den andre, när vi väl orkar igen. Så dåligt samvete ska vi göra oss av med! Tjoff! Pang! Bom! Ner i papperskorgen med det! =)

Kram! /Sofia

27 mars, 2006 09:38  
Blogger vandrarvild said...

tack vännen. det är bra att du vet hur det känns. När det är tungt menar jag.

27 mars, 2006 09:46  
Anonymous Anonym said...

Anytime, darling. Anytime. ;)

27 mars, 2006 20:50  

Skicka en kommentar

<< Home