fredag, januari 27, 2006

vovve, del två

klockan är halv tio.
Jag har halvovit på mitt golv medan hunden legat vid mina fötter och tuggat sönder hela pip-bollen.
Oops. Bad hundvakt, bad bad hundvakt!
Medan jag är på toa sitter vovven utanför och gnäller, men tystnar så snart jag pratar.

Min fågel är fortfarande kaxig och inte medveten om att hundar kan vara ganska farliga för små varelser som han själv. När han kraxar kaxigt sitter hunden framför och skäller lite undrande.
Det tycks vara ett intressant samtal de för, de där två herrarna.

4 Comments:

Blogger crrly said...

*ler stort*

27 januari, 2006 11:31  
Blogger vandrarvild said...

men det är så kul, Isis skiter fullständigt i att hunden är större än han och har huggtänder och skäller utan kvittar bara högre.
Så här är det livat värre; musik, vovve, fågel och se vanliga ljuden utifrån gatan.

27 januari, 2006 11:55  
Blogger Supernova said...

tänk om dom har värsta diskussionen tillsammans, men du som är MÄNNISKA förstår inte..

dom kanske pratar djurspråk med varandra.

27 januari, 2006 12:06  
Blogger vandrarvild said...

Ja, jag menar det, de kanske har massor att prata om och så sitter jag här och ber vovven vara tyst, helt oförskämt av mig att avbryta då ju. De kanske avhandlade universums expansion som en direkt orsak till att vatten förångas...

Eller så var det bara min fågel som förklarade för vovven varför han inte vare ett lämpligt mellanmål; fjädrar och benighet du vet. Sådana saker.

27 januari, 2006 14:16  

Skicka en kommentar

<< Home