fredag, januari 13, 2006

flytande kärlek

En del musik är som flytande kärlek; man får inte nog, man måste lyssna om och om igen; man förälskar sig och det tar slut, man går vidare.

D skickar mer musik samtidigt som han säger att han får av en kompis.
''Jag häntar hem till dig med''
''Yeah right''
''Det är sant, jag kollar vad min liebling gillar och tar hem det med''
(inte så svårt eftersom vi har samma musiksmak)
Sen får jag den; min nyaste kärlek
I alla fall i några dagar:
Röyksopps''What else is there''.

D ligger plötsligt ännu bättre till.

4 Comments:

Blogger Liza said...

Ja, den är typ bäst. Älskar Karin Dreijers röst och allt i den...
Måste sätta på den nu bara därför :)

14 januari, 2006 17:15  
Blogger Liza said...

...och jag har också en vän som ger mig musik - det är det bästa. Han letar - jag får och njuter.

14 januari, 2006 17:18  
Blogger vandrarvild said...

vilka bra vänner man har. som dessutom vet vilken typ av musik man gillar så att de komme med nytt ibland med" den här tror jag du gillar", vilket man för det mesta dessutom gör.

14 januari, 2006 18:02  
Blogger crrly said...

Dreijer? Är Röyksopp The Knife eller vadå?????????

14 januari, 2006 23:26  

Skicka en kommentar

<< Home