måndag, oktober 24, 2005

The third nipple

M och jag konstaterade förrut att vi i alla fall hade skitkul igår,
och detta trots att jag inte vet varifrån blåmärkena jag har på knäna kommer ifrån. Jag har inte ramlat i alla fall, för det skulle jag minnas, även om jag minns att jag under kvällen fick ont i knäna och sa 'AJ!' och fnissade sådär som jag gör när jag är full.
Men vart i helvete befann jag mig då?

Födelsedagsbarnet har fått några slags lösbröst i present. Tänk er en mjuk tennisbollsstor plasttutte med bröstvårta. Tänk er den inklämd mellan mina egna bröst, men fejk-nippeln sticker fram där mellan, just ovanför kanten på linnet och när folk pratar med mig tittar de inte mig i ansiktet.
Nej, de tittar givetvis på my third nipple, som sticker fram.
M blev så distraherad att han tog bort den någon gång medan vi pratade om något. Givetvis godkände jag inte avlägsnandet utan tryckte tillbaka den så snart jag kunde.
Av alla på festen var det en enda person, en tjej, som direkt fattade min 'third nipple'-koppling till Chandler och 'Vänner' och hans komiska förmåga. Jag måste säga att jag är en smula besviken på deras kunskaper bland 'Vänner'-avsnitten.

Hångel: Nada. Men jag och M låg på sängen och pratade och nu tror väl folk att det är något mellan oss men AJ så fel man kan ha då, för vi konstaterade för ett bra tag sen att vi mer är som syskon fast vänner och sådana vänner ska man ha många av.
Men jag tror jag kysste någon lite på skoj. Vem? Fan vet.

Och jag fick en bögbekant. Nada hångel från det hållet alltså. Men vi var på toa tillsammans och han försåg mig med cigg.

Spritflöde: Konstant. Jag som trodde jag skulle vara nykter på festen vaknade full i morse och blev människa nu strax innan midnatt. Snälla M bjöd på en hel del, plus inträde på krogen där jag kom in utan att visa leg. Tur det, eftersom jag inte har något. Inne på krogen tiggde jag cigg och pratade med T och hans kompis C och nätbekantingen E plus syster.

Bråk/Underhållning:
På 'Max', där jag och Timmy gick för att fixa käk under efterfesten så var det packat med packade människor.
Vi hann dricka te/kaffe medan vi väntade, bara en sån grej...

Dessutom fick vi ganska snart underhållning:
En kille trängde sig. En kille bakom oss blev då arg på att han gick före. De tjafsade. Timmy sa något om hela situationen(eftersom vi stod mellan dem och ganska naturligt hamnade i skottlinjen) och då säger 'trängaren':

'Men du är ful och har liten kuk!' som svar.
Det var tydligen det enda han kunde komma på.


Vi skrattade ett tag åt det där. Man kan ju undra vad killar som han kompenserar för, och om det inte är dags snart att de ska fatta hur patetiska de är. Killen bakom oss som blev arg fick inte heller ha en åsikt eftersom han 'var så jävla ful'.
Det roliga i det hela var att trängarens brud var en tvättäkta bimbo, det var bara tuggummituggandet som saknades där hon stod med halvöppen mun och balanserade på en klack och pillade med håret.
De var berrigheten personifierad, färdigförpackat och fullständigt i sin korkade attityd.
Jag sa inget själv, betraktade bara det hela med en viss road min och såg att Timmy gjorde detsamma. Det slutade i allafall med att trängaren plus bimbobrud lämnade kön med flera 'coola' patetiska uttalanden som de slängde efter sig och strax efter det fick vi vår mat och gick.


Blåmärken/skador: Blåmärkena på knäna och ett på foten och jag är helt klart skadad av att vara bakis och seg som fan.
Borttappade/skadade saker: Noll.
Kontantflöde: Tror jag gjorde av med en krona på MAX.

ERGO: En trevlig och lyckad kväll som slutade fem imorse när jag lämnade kollektivet och gick hem. Fyra fem timmar senare vaknade jag, fortfarande full. Och kunde inte somna om.
Sömnlösheten is a bitch.