fredag, oktober 21, 2005

typ kompisdejt

Jag träffade Daniel idag. Ännu en cynisk och bitter 20-plusare som jag började prata med på nätet.
Han var rolig. Vi satt på bibblan och pratade i över en timme. Det flöt på bra. Och jo, vi ska väl ses igen antar jag. Imorrn när vi är fulla tänkte vi gifta oss. Han frågade idag.
'Men då är vi ihop nu då?'
'Klart vi är!'
'Och så gifter vi oss imorrn'
'När du har supit mig full, visst!'

Han ska supa mig full så han blir snygg.
Bara det. Vilken ära.
Ja, han bjuder ju på spriten så...

Daniel är f ö den kille som jag försökt få träffa tidigare men han har alltid bangat. Vi började ju prata för några veckor sen och satt i sju timmar en söndagskväll och pratade en massa strunt. Idag när jag sa att vi kunde ses eftersom han ändå skulle ner på stan trodde jag lätt att han skulle banga, men det gjorde han inte. Och det var ju bra det. Vi ska väl ses imorrn igen, om inget annat dyker upp i vägen.

2 Comments:

Blogger kreti och pleti said...

Åh, det fanns en sån som du här. Jag tar mig genast friheten att länka till din sida.

22 oktober, 2005 10:10  
Blogger vandrarvild said...

En sådan som jag? Men tack :)

22 oktober, 2005 10:47  

Skicka en kommentar

<< Home