lördag, oktober 22, 2005

Motvilligt

Morgonen kom med ösregn och jag vaknade tidigt för en gångs skull.
Mitt internet la av nån gång runt tolv igår och jag somnade ganska tidigt. Sov skumt och har ont i ryggen nu men funderar på att gå och handla upp min sista hundring på mat, och alltså vara nykter på festen(ja, man kan ju inte räkna med att folk ska vilja bjuda en på sprit eller nått så jag räknar med nykterhet och bjuder nån mig på något så är det ju en bonus).

Eller så går jag inte på festen och stannar hemma och kollar på Sagan om de två tornen. När jag sa det till T suckade han och sa "Meh, dem kan du ju se när som helst! Jag har extended version på de två första." Och lovade mig ett LOTR-maraton (jag har den tredje filmen) någon gång snart.
Så okej okej okeeeeej då, jag ska väl på fest ikväll, självinbjuden som jag är.
Nån har fyllt år, festen är på andra sidan stan. Jag hoppas vi ska gå dit och hem.