fredag, oktober 28, 2005

R.I.P, Tomas

Sofia bekräftade att killen som blev mördad i Kumla för nån vecka sen var den Tomas som gick i parallellklass med mig i flera år, jag minns honom mest som ganska retsam och liten och brunhårig och jag var ganska kär i honom ett tag i sjuan. Och nu är han inte kvar. Hans sambo tyckte det var en vettig idé att köra en kniv i halsen på honom en kväll efter krogen.

Sofia lekte med honom som liten, och gick i samma klass som honom under flera år. Jag har bara nån dimmig bild av honom i rufsigt hår och röd tröja, sittandes på golvet utanför nån lektionssal på Vialund där han säger att han spelat och vunnit på 'Oddset'. Vi var 14 år och rastlösa på vad livet kunde erbjuda då.
Jag hoppas han hann ifatt. Jag antar att han har det bra där han är nu.

1 Comments:

Blogger crrly said...

Gah, det är inte jag som har skickat hit Anonym, promise.

28 oktober, 2005 16:22  

Skicka en kommentar

<< Home