onsdag, oktober 26, 2005

Fika med feber

Stefan är inte bara söt, han är faktiskt ganska snygg. Sen att han inte är intresserad av mig är ju ganska trist för honom, haha, men han verkar rolig och vettig nog att bli vän med. Vi sa att vi skulle festa tillsammans nån gång snart. Dessutom har jag feber känner jag så jag vet inte hur svamlig jag var.
Men jag funderade på om jag kände nån singeltjej som han kunde ha som KK men jag kom typ bara på en. Det var rätt lätt att prata med honom i allafall fast sen blev jag mer sjuk och pissnödig så jag ville gå hem efter två timmar.

nä, jag ska äta nått fast jag helst vill sova. det är underligt att vara febrig i skallen, man är alldeles bortkollrad, som om man sitter inne i huvudet och ser ut genom ett par ögon fast det är inte ens egna ögon, det bara är nån slags alternativ verklighet.

ok, sova nu, äta sen.