onsdag, oktober 26, 2005

Moi, en player

Stefan tror jag är en player. Han kommenterade min senaste blogg och sitt eget ointresse med: "hehe... det var ju du som sa att du redan hade en snubbe..." Och det kanske jag har. Men jag misstänker mig vara något av en "någon" för den snubben jag har. Inte Lena, utan bara 'Någon att inte vara ensam med ibland'. Eller är jag orättvis nu kanske. Fast det återstår väl att se antar jag. Jag lämnar inte ut mitt hjärta i onödan, det gick ju som bekant inte så bra sist, och om mitt kk (min 'snubbe') säger "No strings attached men ligg inte med nån annan" så blir jag ju aningens förvirrad men kan alltså träffa hur många nya som helst. Intressant.

1 Comments:

Blogger jonas said...

Tvetydigheternas okrönte mästare? Vem fan blir inte förvirrad.

26 oktober, 2005 20:47  

Skicka en kommentar

<< Home