torsdag, oktober 20, 2005

Hår

Ibland måste man lägga sig på golvet för att få perspektiv.
Ibland räcker det med att man stiger upp på köksstolen för att dra ifrån gardinerna för att man ska se saker lite från ett annat håll.
Jag är humörsvängningarnas mästare. Om jag vågade gå utanför dörren idag skulle jag gå till bibblan och lämna tillbaka mina böcker. Men jag väntar lite till på att full i fan-andet och bitchandet ska flyga i mig igen.
Det händer kanske innan de stänger.

Jesper och jag fick deppigheten att övergå till prat om kroppsbehåring och jag kan inte förklara varför just hår på ryggen är så mkt 'åttital och sliskig semester-grek med öppen skjorta'.
Det är säkert nån film som påverkat.

3 Comments:

Blogger crrly said...

Magnum eller George Michael? *gissar*

20 oktober, 2005 17:00  
Blogger vandrarvild said...

Men Tom Selleck är ju snygg fortfarande. George Michael, nja. Jag måste fundera på det där.

20 oktober, 2005 17:48  
Blogger crrly said...

Tom snygg?? Hihi, nee...

GM är ju just en hårig grek! ;p

21 oktober, 2005 10:32  

Skicka en kommentar

<< Home