onsdag, oktober 26, 2005

BTW

Någon dag väldigt snart ska jag kommentera och fundera kring den här texten som Elin skrivit.
Sen ska jag se till att få tag på mer musik med en grupp som heter Mum och jag måste se Shrek 2 igen(Are we there yet?) och Madagaskar.
Film film film, jag är fast och skyller allt på de där svartvita dansrullarna som jag slukade under slutet av 80-talet när de visade en massa sånt på SVT och jag alltid kom hem från skolan och TVn var mitt enda sällskap, förutom Cindy.


Jaha, nu ringde syrran, jag ska jobba mellan den 9-15 november. Schysst. Då slipper jag i alla fall vara hundvakt, som det var tänkt från början.

1 Comments:

Blogger Jesper said...

Menar du Múm så har jag en massa. Eller... Min musikhårddisk har ju dött, men jag tror bestämt att Pontus har de skivorna i sin dator.

26 oktober, 2005 17:37  

Skicka en kommentar

<< Home