onsdag, oktober 26, 2005

Jo

Föresten finns det en anledning till att jag de senaste dagarna inte har bloggat lika friskt som innan: Jag har skaffat mig en ny 'kramkompis' (haha, och mer om det får ni faktiskt inte veta!) samt blivit mer vän med Timmy, och han måste vara på bra humör för det är enkelt att prata med honom nu.
Eller så är det bara det att han märker att jag är över honom som gör att han vågar prata mer. Det hela känns i alla fall ganska... befriande på något sätt- att trassla sig bort från tidigare illusioner.
Men Jesper skämtade om det där ändå: " Det vore väl komiskt om det var så att han istället blev förtjust i dig nu då. Bara för att."
Jag vet inte, jag blir så besvärad av sånt.


Imorrn ska jag fika med en kille som heter Stefan som jag började prata med på min favoritsajt. Jag vet inte om jag vågar gå dit men det är klart jag går ändå. Han verkar kul. Jag trodde han hade dissat mig men nu idag frågade han när vi ska ses. Vilket var bra det för jag var precis på väg att ta bort honom från msn.

Och så läser jag 'Eureka street' av Robert McLiam Wilson. Jag gillar hans sätt att skriva. Ska rekommendera den till Slaes.

2 Comments:

Blogger K said...

jag har en annan bok av mcliam Wilson, eh.. ripley bogle heter den. inte läst än men ser fram emot den eftersom jag hittade den i bokhyllan för en vecka sedan.
jag ska läsa ben eltons "dödskänd" först :)

26 oktober, 2005 02:38  
Blogger vandrarvild said...

Den har jag lånat den med, den ligger på soffbordet och ser aslockande ut!
Är inte så förtjust i ben elton.

26 oktober, 2005 03:03  

Skicka en kommentar

<< Home