torsdag, september 29, 2005

som brinnande småbarn

Ja just ja: Syrran läser ju bloggen nu.
Ja, Jocke var den där snygga killen med bilen. Efter att han hade hotat mig och stormat ut från min lägenhet mitt i natten ringde jag Suzanne och grät i säkert två timmar.
Sen var jag ledsen en dag, sen skitförbannad och sen var det över: Sajkon ska man släppa som napalmbrinnande småbarn. Jag var inte ens kär i honom, gjorde ju slut efter halva tiden, blev ihop med honom sen igen och jag vet verkligen inte varför. Jag minns i alla fall att det INTE var p g a sexet....(evil-Lena som avslöjar sånt på bloggen? Än sen.)

Jag ska SOVA nu. Klockan är bara ett men jag ska tvätta om sex timmar och sen kommer faktiskt Kapten P på besök imorrn och jag borde väl i alla fall diska innan dess. Sen att det kommer hänga nytvättade trosor på tork överallt här hemma överlever han nog.

Föresten pratar jag med Återvändsgränd på msn nu. Jag tror jag luskat reda på hans förnamn. Kanske. Nej, jag avslöjar inget.
Igår natt pratade jag lite med Silverfisken. Klok sak det där.

och nu ska jag inte prata mer med någon alls.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tänkte bara lovebomba din blogg lite, du skriver jätteroligt! :) Keep it up!

30 september, 2005 13:23  
Blogger crrly said...

Håller med Linda! :) Lovebombing e underskattat!

Förresten, shit, vad pinsamt, jag svarade aldrig på din torsdagskvällsinbjudan va?! Faan, förlåt Var ju liet upptagen, som du kanske har förstått...

30 september, 2005 17:35  

Skicka en kommentar

<< Home