torsdag, september 29, 2005

Diagnos

Här och nu: Jag har funderat på en sak. När jag var som sjukast(fyra år sen) och hade ett blodvärde på 52 och vägde 50 kg och revbenen stack ut åt alla håll och jag var likblek: då hade jag blåsljud i hjärtat för att det inte fanns blod i kroppen.
De försvann sen när jag blev friskare igen, men jag gick ändå med dem så pass länge att jag nu är lite orolig att det kanske är nått som blev fel med hjärtat. Jag har ont där ibland, jag vet att det är för att jag är stressad, men det kanske är så att det kombinerat med det tidigare blodlösa blir farligt?

Vad tror ni, är jag paranoid eller ska jag ta en alvedon och gå till läkare?

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej!

Om du är orolig, gå och kolla! Då slipper du ju fundera något mer över det. Då vet du, och slipper lägga energi på funderingar och oroliga tankar.

/Pati

29 september, 2005 22:53  

Skicka en kommentar

<< Home