torsdag, september 29, 2005

Big Bill

Hm, vad är smartast att inte betala när man har alla stora räkningar på samma månad: Försäkring, nja nej, den vill jag allt ha.
Hyran, nejnej, dumt att hamna snett med en privat hyresvärd, och jag vill bo. Elen, nejnejnej.
Telefonräkningen? Hmm... jag kan dela den, men om jag gör det så ska den sista räkningen där vara betald samma månad som nästa räkning kommer.
Kanske fråga pappa om han vill skjuta till lite så kan jag betala halva nu och halva nästa månad? *funderar*

Jag antar att jag får skippa mina älskade Nemi- tidningar :(
*gråter blod* Eller ge fan i att äta.
Det blir ju i allafall inget inköpt på stenmässan i helgen. Fan, jag vill ha en pyritsol.

Det här är ganska spännande faktiskt. Vad som händer utan pengar, om man kan äta eller inte.
Men nu vill jag istället se vad som händer MED pengar, för jag kan det här med att vara fattig nu. Plus att min garderob måste uppdateras som fan. Den där tunikan på Indiska har mitt namn på sig, och nånstans finns de där byxorna jag vill ha med.