torsdag, september 29, 2005

Buffy-nerd

Okej, jag är en Buffy the vampire slayer-sucker, jag erkänner. Jag vill ha alla säsonger, extramaterial och allt på dvd trots att monstrena är plastiga och en del avsnitt är lama som fan. Men det är ju så BRA!!!
När jag ser musikalavsnittet ryser jag längs med hela ryggraden. När jag hör musiken till det blir jag svag i knäna.
Och ju mer jag ser på alla avsnitt i hela serien, desto mer skrattar jag för det är jävligt roligt.
Förra året drog jag med två av mina vänner i min 'Buffy-love', vi satt och dreglade över Spikes rumpa och kindben och följde serien likt dreglande slavar fastspända vid min lilla teve. Popcorn och te var vår enda föda.

Jag är en Böffi-nörd. Och stolt över det.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hahahaha DU är oxå en nerd!!

29 september, 2005 12:08  
Blogger vandrarvild said...

hörru, skaffa dig ett liv istället för att kolla min blogg en gång i timmen *hehe*
Du är en större nörd. Sådeså!

29 september, 2005 12:56  

Skicka en kommentar

<< Home