fredag, september 23, 2005

Kyss

Föresten kommer inte Helena alls kl fyra utan kl tolv, hon ska gå på stan tänkte hon och vill inte ha med mig. Hm, jag misstänker något slag inköp av present till mig.
Jaja, jag måste köpa nått till henne med.
I alla fall ska jag träffa henne på stationen om en timme med extranycklar hit och sen tänkte jag cykla till Sofia men kom på att det är bättre att INTE cykla för jag ska leda hennes cykel från verkstan men kanske klarar jag av två stycken.

men fan, en TIMME bara.
Jag som sitter så bra här. Med winnerbäcks musik i rummet och skratt i magen för jag kom just på att han som jag mötte igår och hångelundrade om kanske läser min blogg. *haha*
Jaja, jag tänkte ju inte på nått underligt i alla fall, som att vilja kleta in honom med onämnbara substanser och sen skära öronen av honom. Sånt överlåter jag till de riktiga sajkona. Jag tänkte mer på... hångel.

Jag skriver om det hela tiden, jag vet, men näää, jag hånglar inte med vad som helst. Lite distans har jag nog kvar ändå.
Kanske. Jo. Jag menar... jo, det har jag. Japps. Men jag ser på hångel som ett litet flin i mungipan och ett ryck på axlarna; det där med att hångla grodor och hitta prinsar. Det är ju så lätt att kyssa nån.


Föresten har jag ett inlägg om armhålor på gång i skallen. Jag vet inte varför. Det bara ploppade upp när jag borstade tänderna.
Normalt? Fan vet.

3 Comments:

Blogger crrly said...

Du o jag har ju diskuterat armhålor förr här...! ;)

23 september, 2005 17:20  
Anonymous Anonym said...

slant du med borsten ?????????

25 september, 2005 04:08  
Blogger vandrarvild said...

nej, slant inte med borsten in i armhålan och orsakade på det sättet att tanken om armhålor uppstod. Men det kunde varit så..

25 september, 2005 15:14  

Skicka en kommentar

<< Home